مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-08سياسي

آغاز بکار تیم کارشناسی برای شناسایی ساختمان های خطرآفرین در کرمانشاه 


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از آغاز بکار یک تیم کارشناسی از ابتدای هفته آینده برای شناسایی میدانی ساختمان های بلندمرتبه خطرآفرین در مرکز استان در راستای دستور رییس جمهور و استاندار کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از آغاز بکار یک تیم کارشناسی از ابتدای هفته آینده برای شناسایی میدانی ساختمان های بلندمرتبه خطرآفرین در مرکز استان در راستای دستور رییس جمهور و استاندار کرمانشاه خبر داد.

منوچهر فخری در نشست کارگروه پایش ایمنی ساختمان های بلندمرتبه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، گفت: حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران و متروپل در آبادان یک هشدار بسیار جدی در زمینه شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان های غیرایمن بود.

وی افزود: پس از حادثه فروریختن ساختمان متروپل، رییس جمهور و استاندار کرمانشاه در قالب یک دستور خواهان شناسایی ساختمان های خطرآفرین و ایمن سازی آن ها به منظور پیشگیری از وقوع فاجعه های مشابه شدند.

فخری تاکید کرد: هر ساختمان یک عمر مفید دارد و باید پس از مدتی برای حفاظت از جان مردم، مقاوم سازی و ایمن سازی شود و یا در صورت لزوم تخریب گردد.

وی ادامه داد: موضوع شناسایی و ایمن سازی ساختمان های بلندمرتبه و خطرآفرین و نظارت بیشتر بر ساخت و سازها از اولویت های اصلی مدیریت ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار تیم کارشناسی برای شناسایی ساختمان های خطرآفرین در کرمانشاه 

آغاز بکار تیم کارشناسی برای شناسایی ساختمان های خطرآفرین در کرمانشاه